Ratchet & Clank: Rift Apart واقعیت های متفاوتی را در 11 ژوئن به حق رای دادن محبوب پلی استیشن می دهد و همراه با استفاده از SSD پلی استیشن 5 ، بازی Insomniac ویژگی های جدید دسترسی را اعلام کرد
Ratchet & Clank به عنوان یک برنامه ریز اکشن اغلب به انواع مختلفی از حرکت احتیاج دارد
شما در حین دویدن در یک سطح از طریق امواج دشمنان در حال شلیک خواهید بود و به سرعت به سمت پرش از روی سیستم عامل های شناور و استفاده از ابزارهای مختلف برای پرواز ، چرخش و حال حرکت خواهید کرد.
واقعیت پیچ و تاب در مراحل،به نظر می رسد Rift Apart این مکانیک های اصلی را حفظ می کند
اما حتی تصاویر بصورت بالقوه حسی بیش از حد ، از ترک در واقعیت تا منفجر شدن قطعات ساختمان را اضافه می کند. همه اینها باعث می شود که ویژگی های جدید Insomniac مورد استقبال بیشتر قرار گیرد.

این گیم پلی شلوغ بازی های قبلی می تواند سرگرم کننده باشد ، اما بدون گزینه های شخصی سازی برای کنترلرها
همانطور که در این بررسی قابلیت دسترسی ذکر شده است ، همچنین می تواند بازی را برای افراد دارای معلولیت که بر مهارت های حرکتی خوب تأثیر می گذارد سخت کند.
همراه با بازسازی کامل کنترلر ، Rift Apart از چند طریق به این مسئله می پردازد ، مانند اینکه چگونه می توانید به جای فشار دادن ماشه ، بارها و بارها یکی از سلاح های مختلف بازی را با فشار دادن دکمه شلیک کنید
. این بازی همچنین می تواند به طور خودکار بین اهداف جابجا شود و هدف شما را اصلاح کند ، اگر به عنوان مثال دشمنان پرواز به شما مشکل می دهند.

برای حرکت ، Rift Apart شامل ویژگی هایی برای کنترل راحت پرواز در بازی ، تسطیح اتوماتیک گلایدر شما برای غواصی در بینی نیست و "محافظ لبه خارج از صفحه" است که باید شما را از سقوط لبه ها نجات دهد. ببینید آیا هنگام خرد کردن روبات ها حواس شما پرت شده است یا خیر. همچنین یک گزینه وجود دارد که تمام کنترلهای حرکتی خود را به یک دکمه اختصاص دهید تا نیازی به ضربه و چرخش در قسمتهای مختلف کنترل کننده نباشد.

از نظر بصری ، Rift Apart همچنین به شما امکان می دهد جلوه های تصویری چشمگیر و جالب توجه بازی را کاهش دهید.
شما می توانید تمام تنظیمات واضح مانند کنتراست و میدان دید را تنظیم کنید ، اما این بازی همچنین هوشمندانه از یک سیستم سایه پردازی بصری استفاده می کند ، همان چیزی که سازنده Naughty Dog در The Last of Us Part II از آن استفاده می کند تا به خوانایی برسد.
شما می توانید سایه های رنگی را به شخصیت خود ، هر یک از دشمنان در بازی ، حتی اشیا تعامل پذیر اعمال کنید تا ردیابی و یافتن بصری کارها راحت تر شود. این بازی همچنین مجموعه ای از تنظیمات مشابه را برای تغییر اندازه HUD و اعلان های دکمه در بازی ارائه می دهد.

به نظر می رسد که سونی به عنوان بخشی از این نسل جدید کنسول ها ، در مورد مشکلات مختلف دسترسی که هنگام بازی پیش می آید ، کمی باید بیشتر مراقب باشد.
بخاطر ارائه گزینه های قابلیت دسترسی به نرم افزار در PS5 به طور پیش فرض ، مانند صفحه خوان داخلی ، مورد ستایش قرار گرفته است ، اما راه واقعی که می توانید با مشاهده توسعه دهندگانی که سونی مالک آنهاست ، با آنها کار می کند و منتشر می کند ، می بینید که چگونه تغییر می کنند.
به نظر می رسد Insomniac Games و Naughty Dog بر روی دسترسی بیشتر بازی هایشان متمرکز شده اند.
Insomniac با گذشت زمان نیز به این نتیجه رسیده است.
این شرکت مراقبت ویژه ای را برای اضافه کردن طیف گسترده ای از ویژگی های دسترسی به Spider-Man: Miles Morales هنگام شروع بازی با PS5 انجام داد. با این وجود ، ترفند واقعی با گزینه های دستیابی استاندارد کردن آنها در سراسر جهان است ، که به نظر می رسد حداقل ممکن است در این انحصارهای سونی اتفاق بیفتد.

Ratchet and Clank: Rift Apart یازدهم ژوئن برای PS5 راه اندازی و منتشر میشود.