نینتندو سوییچ لایت - خاکستری

Nintendo Switch Lite - Grey

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ز زمان عرضه در سال 2017 ، نینتندو سوییچ برای House of Mario پول زیادی جمع کرده است
اما دو سال بعد ، به سبک کلاسیک نینتندو ، این شرکت تصمیم به تغییر اوضاع و ارائه یک جایگزین جمع و جور برای کنسول ترکیبی: نینتندو سوییچ آرشیو

Switch Lite خواهر و برادر کوچکتر و سبک تر از نینتندو سوییچ است که به عنوان دستگاه اختصاصی دستی نینتندو پا به کفش های نینتندو 3DS می گذارد.

اگر کسی هستید که از انعطاف پذیری بازی سوئیچ در تلویزیون یا به صورت دستی لذت می برد ، Switch Lite برای شما مناسب نیست ، این کنسول به تلوزیون وصل نمی شود

اما ، اگر فقط خود را با استفاده از حالت دستی کنسول ترکیبی می بینید یا سوییچ را کمی برای بازی در حین حرکت سخت گیر می دانید ، Switch Lite می تواند گزینه سبک وزن شما باشد. اما ، مانند هر دستگاه جدید ، مزایا و معایبی نیز وجود دارد

تفاوت عمده بین نینتندو سوییچ لایت و نینتندو سوییچ اصلی این است که سوییچ لایت صرفاً یک دستگاه دستی است. بنابراین ، سوئیچ Lite نسبت به مدل قبلی بسیار جمع و جورتر و سبک تر است.

ابعاد Switch Lite دارای ابعاد 91.1 میلی متر در 208 میلی متر در 13.9 میلی متر و وزن آن 275 گرم است ، در مقایسه با ابعاد 102 میلی متر x 239 میلی متر x 13.9 میلی متر و وزن 297 گرم سوئیچ اصلی. این بدان معناست که دستگاه با صفحه نمایش لمسی LCD کوچکتر نیز همراه است و اندازه آن فقط 5.5 اینچ است اما همچنان 1280 providing 720 پیکسل را ارائه می دهد.

به عبارت دیگر ، این صفحه کوچکتر از 6.2 اینچ سوئیچ اصلی است ، اما با همان وضوح صفحه نمایش کنسول جوی کان
بنابراین از نظر کیفیت تصویر چیزی از دست نمی دهید. در حقیقت ، این تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ (ppi) را به Switch Lite می دهد ، کمی واضح تر از 236 ppi اصلی سوییچ.


اما جایی که Switch Lite واقعاً می درخشد این است که به عنوان یک دستگاه دستی احساس راحتی بیشتری می کند. به دلیل اندازه کوچکتر ، قابل حمل و استفاده راحت تر از سوئیچ اصلی است: شما به فضای آرنج کمتری احتیاج دارید و احتمالاً می تواند در یک جیب بزرگ جای گیرد.

علاوه بر این ، Switch Lite به جای Joy-Cons با کنترل های یکپارچه همراه است. در حالی که می توانید تا چهار Joy-Cons جداگانه را به صورت بی سیم متصل کنید ، اما یک جفت اضافی با Lite از جعبه خارج نخواهید کرد.

علی رغم ثابت بودن کنترل کننده ها ، آنها اکثراً همان دکمه های سوئیچ اصلی را ارائه می دهند - به جز دکمه های چپ ، راست ، بالا ، پایین که به گفته Nintendo با یک D-Pad یا Plus Control Pad جایگزین شده اند.

تعویض D-Pad احساس طبیعی به بازیکن میدهد ، مثل اینکه همیشه آنجا بوده است
و مطمئناً بیشتر مناسب بازی دستی است.

محرک های ZL و ZR اندازه کاملا مناسبی دارند و بطور مناسب به تناسب کمک می کنند. با این حال ، دکمه های L و R کمی نازک تر از سوییچ اصلی هستند.

همچنین هر دو مدل امکان اتصال بی سیم ، بلوتوث (هرچند برای هدفون بی سیم را ندارند) و استفاده از کارت های MicroSD برای افزایش 32 گیگابایت حافظه داخلی را امکان پذیر می سازند ، بنابراین به غیر از حالت dock  در بسیاری از ویژگی ها ضرر نمی کنید

با توجه به اینکه سوئیچ Lite فقط یک دستگاه دستی است ، این کنسول همراه با داک ، کابل HDMI یا پایه پایه نیست. آنچه در جعبه دریافت می کنید ، خود دستگاه و یک شارژر است  
توجه داشته باشید این سری لایت کنسول های سوییچ به تلوزیون متصل نمی شوند


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه پی اس پرشین میباشد